‘We Think Brick’. En ik ondertussen ook. Want Aberson is een prachtbedrijf dat gespecialiseerd is in keramische gevels en daken. Met medewerkers die een hart hebben voor keramiek, zijn ze al 90 jaar een belangrijke speler in keramische gevelbekleding.
Foto: Patrick Laan
Van nieuwe site tot content(strategie)
Ik begon er met de invulling van een zwangerschapsverlof. En viel met mijn neus in de livegang van de nieuwe (mooie!) website www.aberson.nl.
Veel andere projecten volgden: de lancering van de Aberson Specials-lijn. Met alle webpagina’s, socialmediaposts en drukwerk er omheen. Het uitwerken van een contentstrategie én de directe toepassing: zo schreef ik regelmatig blogs, werkte ik samen met de grafisch vormgever en maakte ik artikelen over nieuwe bijzondere bouwprojecten. En natuurlijk werkte ik aan de groei van de socialmediakanalen.
Gerard Bosman - Directeur Aberson
"Marleen ondersteunt Aberson als zelfstandige op marketing en met name online communicatie. In de praktijk is ze een plezierige collega die in zeer korte tijd de materie van ons bedrijf eigen maakte. We weten haar allemaal te vinden als het gaat om adequate en professionele ondersteuning in de communicatie naar onze klanten. Onze nieuwe website is mede dankzij haar ondersteuning veel beter vindbaar geworden, we zien het in de scores. Als je zo’n professional in huis haalt, realiseer je je weer wat de waarde is van online zichtbaarheid."
コメント